University of Management and Economics
១.ការងារទទួលខុសត្រូវ របស់ការិយាល័យរដ្ឋបាល និង ហិរញ្ញវត្ថុ
- គ្រប់គ្រង និង តាមដានស្ថិតិនិស្សិតគ្រប់ជំនាន់
- គ្រប់គ្រង តាមដានស្ថិតិ វត្តមាន កិច្ចសន្យា បុគ្គលិក
- ផ្តល់ព័ត៌មាន និង សេវាកម្មជូននិស្សិត
- គ្រប់គ្រងបន្ទប់ស្តាប់ និង សេវាកម្មបណ្ណាល័យ
-​ គ្រប់គ្រង សម្ភារៈប្រើប្រាស់ក្នុងសាកលវិទ្យាល័យ
- គ្រប់គ្រង តាមដានលិខិតចេញចូល និង លិខិតស្នាមផ្សេងៗ
- រៀបចំ ចាត់ចែងកម្មវិធីសិក្ខាសាលា និង​ ពិធីការផ្សេងៗ
- រៀបចំ ចាត់ចែងបន្ទប់សម្រាប់ជួលដល់ស្ថាប័នផ្សេងៗ
- រៀបចំ ជួសជុលកុំព្យូទ័រ និង គ្រប់គ្រងខ្សែបណ្តាញណិតវ៉ើក
- រៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំឆមាសជូនក្រសួងអប់រំយុវជន និង កីឡា
- កិច្ចការទំនាក់ទំនង និង ចូលរួមសកម្មភាពសង្គម
- គ្រប់គ្រងកិច្ចការក្រុមនិស្សិតសាកលវិទ្យាល័យ (កាយារឹទ្ធ កាកបាទក្រហម សសយក)
- គ្រប់គ្រង តាមដានកិច្ចការសន្តិសុខ និង អនាម័យ
- ចូលរួមរៀបចំផែនការថវិកាប្រចាំឆ្នាំ
- គ្រប់គ្រងថវិការបស់សាកលវិទ្យាល័យ
- គ្រប់គ្រង និង រៀបចំរបាយការណ៍ចំណូល ចំណាយ
- រៀបចំ ត្រួតពិនិត្យបញ្ជីប្រាក់បៀវត្សបុគ្គលិក និង សាស្រ្តាចារ្យ ​
- តាមដាន ត្រួតពិនិត្យ ចំណូលចំណាយបន្ទាប់បន្សំ និង ភាសាអង់គ្លេសទូទៅ
- រៀបចំ និង ធ្វើរបាយការណ៍ជូនសាកលវិទ្យាល័យ
១.រចនាសម្ព័ន្ធ ការិយាល័យរដ្ឋបាល និង ហិរញ្ញវត្ថុ
ការិយាល័យរដ្ឋបាល និង ហិរញ្ញវត្ថុ ត្រូវបានរៀបចំឡើង ដោយគណៈគ្រប់គ្រង សាកលវិទ្យាល័យ ដើម្បីជួយការងារ ដល់សាកលវិទ្យាល័យទាំងមូល និង ជាការិយាល័យសម្របសម្រួល ធ្វើយ៉ាងណា អោយសាកល វិទ្យាល័យ បានដំណើរការទៅដោយរលូន ទាំងផ្នែកកិច្ចការរដ្ឋបាល និង កិច្ចការហិរញ្ញវត្ថុ ។ ការិយាល័យ ទាំងពីរនេះ មានតួនាទី និង ភារកិច្ចជាច្រើន សម្រាប់អនុវត្ត ដែលជាចលករជំរុញអោយសាកលវិទ្យាល័យ បានដំណើរការទៅមុខ។ ការិយាល័យនេះ ស្ថិតនៅក្រោម ប្រធានគ្រប់គ្រងរួម មួយរូប អនុប្រធាន មួយរូប ព្រមទាំងមានបុគ្គលិកមួយចំនួន សម្រាប់ប្រតិបត្តការងារតាមការចាំបាច់ ដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធដូចខាង ក្រោម៖